Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τόσο η συσκευασία όσο και το ίδιο το προϊόν να είναι άθικτα. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά την μεταφορά του προϊόντος. Αν το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση. Αν το προϊόν προς αλλαγή δεν χρίζει αντικατάστασης λόγω προβλήματος, τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι παραπάνω όροι, οι επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.
Για την αλλαγή ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει μια φόρμα. Σε αυτή την περίπτωση, η αλλαγή πραγματοποιείται μετά από έλεγχο και επιβεβαίωση ελαττώματος από την επίσημη αντιπροσωπεία ή τον κατασκευαστή του εκάστοτε προϊόντος.
Πριν την επιστροφή του προϊόντος, είναι απαραίτητη η επικοινωνία του πελάτη με το κατάστημά μας, αναφέροντας τα στοιχεία σας και τους λόγους της επιστροφής. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου στο 210-9324771 ή μέσω email στην διεύθυνση: Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00πμ έως 1:00μμ.
Επιστροφές γίνονται δεκτές για τους παρακάτω λόγους:

 
Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό
Αν το προϊόν που αγοράσατε είναι ελαττωματικό ή έχει καταστεί ελαττωματικό, κι εφόσον είναι εντός της περιόδου εγγύησης του, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα αναφέροντας τις λεπτομέρειες της βλάβης του. Το ειδικό τμήμα μας θα μεριμνήσει ώστε το προϊόν να επιστραφεί και να δοθεί για επισκευή. Στην περίπτωση όπου το προϊόν δεν επιδέχεται επισκευή, δίνεται η δυνατότητα αντικατάστασής του.

 
Στην περίπτωση που αλλάξατε γνώμη
Ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει εγγράφως για την ακύρωση. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης του καταστήματός μας θα έρθει σε επικοινωνία με τον πελάτη έτσι ώστε να γίνει η απαραίτητη αναφορά επιστροφής – ακύρωσης. Όλα τα στοιχεία θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία χωρίς αυτή να έχει αποσφραγισθεί. Σε αυτή την περίπτωση επιστροφής προϊόντος, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι η απόδειξη αγοράς / τιμολόγιο, η εγγύηση, το εγχειρίδιο λειτουργίας ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό υλικό. Επίσης το όνομα, η διεύθυνση και το τηλέφωνο του πελάτη, καθώς και ο μοναδικός κωδικός παραγγελίας είναι απαραίτητα.

 
Αν το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την μεταφορά
Στην περίπτωση που ο πελάτης λάβει το δέμα του με χτυπημένα ή κατεστραμμένα αγαθά, θα πρέπει να το κοινοποιήσει στο Τμήμα Εξυπηρέτησης του καταστήματός μας εντός 7 ημερών από την παραλαβή του. Σε αυτή την περίπτωση, το κατάστημα θα φροντίσει για την αντικατάσταση του προϊόντος. Στην περίπτωση όμως που ο πελάτης έχει ήδη χρησιμοποιήσει το χτυπημένο ή κατεστραμμένο αντικείμενο, τότε δικαιούται επισκευή του προϊόντος αυτού κι όχι αντικατάσταση.

Αν ο πελάτης λάβει λάθος προϊόν
Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημά μας, αναφέροντας τον κωδικό του προϊόντος που θα έπρεπε να έχει παραλάβει και τον κωδικό του προϊόντος που πραγματικά παρέλαβε. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης του καταστήματός μας θα επικοινωνήσει άμεσα με τον πελάτη για την επιστροφή του λάθος προϊόντος και την αντικατάστασή του. Αυτή η διαδικασία δεν επιβαρύνει σε καμία περίπτωση τον πελάτη.

 
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Η επιστροφή των προϊόντων δεν επιτρέπεται:

  • Για ειδικές παραγγελίες
  • Όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από αίτημα του πελάτη
  • Στα σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής
  • Για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του προϊόντος, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη